**Bescherm uw personeel of klanten tegen COVID-19. Bekijk onze spatschermen op maat**

Klachten

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als u niet helemaal tevreden bent. Wij willen hier graag gehoor aan geven en samen met u kijken naar een geschikte oplossing. Gelukkig kunnen we bijna altijd in samenspraak tot een prettige oplossing komen. Lees hieronder over hoe het indienen van een klacht in zijn werk gaat.

Klachten doorgeven aan de klantenservice

Bent u niet helemaal tevreden, heeft u verbeterpunten of heeft u een klacht? Dan verzoeken wij u vriendelijk om dit aan onze klantenservice door te geven. Ook feedbackpunten die niet per se als klacht dienen zijn meer dan welkom. We blijven graag optimaliseren!

Het doorgeven van een klacht kan per e-mail of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht bekijken, en gaan vervolgens zo snel mogelijk aan de slag. Wij proberen naar ieders tevredenheid de klacht zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de afhandeling van uw klacht meer tijd kosten, dan stellen wij u uiteraard op de hoogte. Wanneer u het hier niet helemaal mee eens bent, kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij aangesloten zijn. Mocht deze bemiddelingspoging om een of andere reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, bestaat de mogelijk om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Klachten over schade kunststof

Heeft u een beschadigd product van ons ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Wij willen u vragen om onze klantenservice een mail te sturen, met daarin één of meerdere foto’s van het beschadigde product, en uw ordernummer. Onze collega’s van de klantenservice, kunnen zo goed met u mee kijken wat er aan de hand is. Zij gaan zo snel mogelijk aan de slag om het probleem voor u op te lossen. Over het algemeen krijgt u hier binnen 2 dagen reactie op.

Contact over klachten

Onze klantservice afdeling is van maandag t/m vrijdag, van 09.00 tot t/m 17.00, via de mail en telefonisch bereikbaar. U kunt uw klacht eventueel ook via de post aan ons sturen.

Plexiglas.nl

J. van der Leeweg 2

4033 BD Lienden

T 085 - 9020800 (iedere werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur)

E klantenservice@plexiglas.nl

KvK-nummer: 64944115

BTW-identificatienummer: NL855914361B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij aangesloten zijn. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).