Hulp nodig?
Advies nodig of informatieve vragen? Neem gerust contact op. Wij nemen alle tijd voor u!
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Wat zeggen onze klanten?
De bestellingen van Plexiglas.nl kunnen geleverd worden, of afgehaald bij ons kantoor in Lienden. Hier vindt u alle informatie over het bezorgen en afhalen van uw kunststof platen.
Onze producten worden meestal geleverd tussen de 2 en 6 werkdagen. Toebehoren kan vaak eerder worden geleverd, sommige producten hebben een iets langere levertijd. Bij het product staat een geschatte levertijd aangegeven. De meeste van onze platen worden geleverd door DPD. Het grotere transport verloopt via vervoersbedrijf BK Transport.
Wij maken gebruik van verzendklasses, afhankelijk van de afmeting en gewicht. Hieronder staan twee tabellen waar u de verzendklasses kunt aflezen. Onder de tabellen wordt verder toegelicht welke producten en afmetingen onder iedere klasse vallen. Voor Belgiรซ en Nederland gelden verschillende tarieven.
Nederland
Afhalen | Brievenbuspakje | Klein pakket | Medium pakket | Groot pakket |
Gratis | โฌ 5,95 | โฌ 9,95 | โฌ 14,95 | โฌ 19,95 |
Belgiรซ
Afhalen | Brievenbuspakje | Klein pakket | Medium pakket | Groot pakket |
Gratis | โฌ 5,95 | โฌ 11,95 | โฌ 15,95 | โฌ 29,95 |
BRIEVENBUSPAKJE
ย KLEIN PAKKET
MEDIUM PAKKET
GROOT PAKKET
In de mail vanuit de vervoerder staat dat wij leveren over de 1e drempel op straatniveau. Indien op etage en het past in de lift dan kan de chauffeur de zending in de lift omhoog brengen. De toeslag hiervoor bedraagt โฌ 7,50.
Indien het niet in de lift past of er is geen lift dan zal de klant zelf de zending omhoog moeten brengen. Dit i.v.m. risico op schade en of letsel.
De chauffeurs rijden alleen, dus niet met 2 personen in 1 auto. Bij zeer grote pakketten is het daarom prettig als u kunt helpen met het tillen van de bestelling. Indien u hier fysiek niet toe in staat bent is het handig als u iemand regelt die hiermee kan helpen.
Gelukkig kunt u bij Plexiglas.nl ook bestellen voor levering op de Waddeneilanden. Voor bestellingen die op de Waddeneilanden bezorgd moeten worden, wordt een toeslag gerekend. Het transportbedrijf waarmee we samenwerken moet uw bestelling overdragen aan een transportbedrijf dat richting de Waddeneilanden gaat.
Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons in Lienden (bij Tiel) af te komen halen.
Dit doet u als volgt: uย plaatst een afhaalbestelling via de webshop. U doorloopt de normale stappen om een bestelling te plaatsen en kiest in het afrekenmenu ‘Afhalen in Lienden’. Wij laten u wat weten als de bestelling klaarstaat. Om speciaal maatwerk met een tekening, met gaten, unieke vormen, graveerwerk etc. af te halen dient u eerst een offerte aan te vragen.
Wanneer uw pakket is ingepland bij de vervoerder, ontvangt u een mail. Hierna ontvangt u mails met specifieke tijdssloten. Wanneer u hiermee akkoord gaat ontvangt u een track-en-trace code per mail. Zo kunt u de status van de levering perfect volgen!
Mocht het toch nog gebeuren dat u onverhoopt niet thuis bent is er geen man overboord. Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u namelijk aangeven wat de chauffeur met uw pakket moet doen wanneer er niemand aanwezig op het verzendadres. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om het pakket bij de buren af te geven of bij de voordeur neer te laten zetten. Dit is wel op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele diefstal of schade.
Heeft u nog andere vragen over het bezorgen of afhalen van uw bestelling. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.