Hulp nodig?

Marleen klantenservice medewerker 2

Advies nodig of informatieve vragen? Neem gerust contact op. Wij nemen alle tijd voor u!

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Wat zeggen onze klanten?

Retourneren

Hoe doe ik een retourmelding?

Wanneer u een product retour wilt sturen, dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar klantenservice@plexiglas.nl of telefonisch contact op te nemen via 085 – 9020800. Hier kunt u een retourmelding doorgeven. Onze klantenservice helpt u verder tijdens dit proces. De kosten voor het ophalen van uw product via onze vervoerder BK Transport zijn โ‚ฌ25,- excl. BTW. Deze directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Wij zullen het aankoopbedrag, min de verzendkosten, binnen 14 dagen crediteren.

Wanneer er sprake is van schade bij ontvangst kunt u een foto van het product naar ons te mailen. Het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na ontvangst. Door middel van de foto kunnen wij de schade gelijk bekijken en samen kijken naar een prettige oplossing.

Voorwaarden retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.

  • Het product dient ongebruikt te zijn
  • Het product dient in originele verpakking geretourneerd wordt.
  • U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Het product mag niet gemonteerd zijn alvorens retournering

Uitzonderingen retourneren

Het is niet mogelijk om producten op maat en maatwerk producten te retourneren. Alleen bij schade of verkeerde levering kunt u een retouraanvraag doen. Dit doet u door contact op te nemen met onze klantenservice. Onze transporteur zal dan op onze kosten de goederen bij u afhalen.

Retourbeleid coronaschermen

Omdat alle coronaschermen op maat worden gemaakt vervalt de afkoelingsperiode van 14 dagen. Dit betekent dat u de coronaschermen niet kunt retourneren. De regelgeving omtrent de coronaschermen vanuit de overheid verandert regelmatig. Eventuele veranderingen waarvoor uw bestelde schermen niet meer voldoen zijn voor eigen risico. Wij kunnen hier niet verantwoordelijk voor worden gesteld. Denk daarom goed na alvorens u besteld. Bij vragen over de kuch- en spatschermen kunt u uiteraard altijd bij ons terecht. Mail daarvoor naar klantenservice@plexiglas.nl of neem telefonisch contact op via 085 – 9020800.

>