Hulp nodig?

Marleen klantenservice medewerker 2

Advies nodig of informatieve vragen? Neem gerust contact op. Wij nemen alle tijd voor u!

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Wat zeggen onze klanten?

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Heeft u bij ons een bestelling geplaatst, maar mist u bij levering รฉรฉn of meerdere producten? Dat is vervelend, en natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Wij lossen dit uiteraard voor u op.

Wat te doen bij een incomplete levering?

Als uw bestelling niet compleet is willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via de mail. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 17.00u bereikbaar. Het is handig om tijdens het bellen het ordernummer van uw bestelling bij de hand te houden, zodat we uw bestelling er snel bij kunnen pakken. U geeft vervolgens aan ons door wat er niet compleet is aan uw bestelling. Wij gaan daarna voor u aan de slag. We proberen te achterhalen wat de reden is dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Het kan bijvoorbeeld zijn dat een deel van de bestelling nog bij onze externe transporteur ligt, of dat wij een fout hebben gemaakt bij de productie. Uiteraard zorgen we ervoor dat u zo snel mogelijk de ontbrekende onderdelen van uw bestelling ontvangt!

Voor andere vragen over de levering van uw bestelling, kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

T:ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  085 โ€“ 9020800
M:ย ย ย ย ย ย ย ย ย  klantenservice@plexiglas.nl

>